خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

فصل سوم «قاب عاشقی» روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۶۶۲۶۸
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
فصل سوم «قاب عاشقی» روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش
مسعود نجفی، تهیه‌کننده و کارگردان «قاب عاشقی» از ادامه پخش فصل سوم به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در شبکه نسیم خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مسعود نجفی تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «قاب عاشقی» درباره فصل سوم این برنامه گفت: فصل سوم قلب عاشقی همزمان با دهه کرامت هر روز ساعت ۱۸ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. تکرار این برنامه ساعت ۴ صبح و ۱۳ روز بعد است و با مرور فیلم‌هایی که مرتبط با امام رضا (ع) است به پخش می‌رسد و تا روز میلاد امام هشتم ادامه دارد.
وی ادامه داد: این برنامه در ادامه فصل‌های قبلی که در ایام محرم و چند برنامه هفته دفاع‌مقدس پخش شد، تولید شده است. بنا شد از ابتدای دهه کرامت که به امام رضا (ع) تعلق دارد فصل سوم را تولید کنیم و از هفته گذشته پخش آن آغاز شد که روی آثار مرتبط هم مروری داریم.
نجفی توضیح داد: این روز‌ها آیین «۶۰ سال سینمای ایران» در حال برگزاری است و پخش فصل سوم «قاب عاشقی» با این آیین همزمان شد. هر شب فیلمی که در این آیین نمایش داده می‌شود در برنامه هم به آن پرداخته می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین سخنان کارگردان پخش می‌شود و از مستند‌هایی متعلق به دهه ۵۰ تا فیلم‌های جدیدی که اولین نمایش آن‌ها در این آیین بوده است در برنامه هم مورد توجه قرار گرفته است. فیلم‌هایی داریم که به زوار امام رضا می‌پردازد و شاهد سیر تحول شخصیت‌ها و موضوعات در این فضا هستیم.
نجفی در پایان گفت: برنامه‌ای مرتبط با نمایش فیلم «کیمیا» سخنانی از احمدرضا درویش داشت که بعد از سی سال خاطراتی را تعریف می‌کند. از حضور خسرو شکیبایی تا ماجرا‌هایی که مرور این‌ها از جذابیت‌های برنامه است و مرور این فیلم‌ها همچنان ادامه دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->